У цій статті Ви можете ознайомитися з особливостями зберігання інформації про Ваших Клієнтів під час користування Everyday Studio, а також після припинення підписки на наш програмний продукт.
Одныэй з найчудовіших особливостей Everyday Studio є використання хмарних технологій зберігання даних. Це означає, що Ви можете мати доступ до всієї інформації про Ваших Клієнтів і їх харчування незалежно від місця перебування і пристрою. Головна умова – наявність веб-браузера з доступом до мережі Інтернет. У той же час місце на серверах – це матеріальний ресурс, тому існують певні обмеження за кількістю карток Клієнта в залежності від обраного тарифного плану, станів карток Клієнтів (див. таблицю з тарифними планами) та інших моментів, описаних нижче
Особливості зберігання інформації при діючій підписці на Everyday Studio
Всього Everyday Studio існує 5 станів для Клієнта:
- Новий Клієнт
- Активний Клієнт
- Активний (зупинений)
- Архівний Клієнт
- Кошик
Новий Клієнт.Цей стан отримує картка Клієнта відразу ж після додавання. У цьому стані ви можете редагувати загальні відомості про Клієнта, вносити історію, антропометрії, платежі – все, крім складання харчування.
Активний Клієнт.У цьому стані доступні всі фукнції роботи з Клієнтом, починаючи від внесення змін до картки Клієнта, і закінчуючи плануванням харчування для нього, а також публікацією всієї необхідної інформації в мобільному додатку. “Активний Клієнт” – одна з основних метрик, яка використовується при розрахунках тарифного плану Студії, оскільки саме в ньому задіюються всі можливості Студії (а одже і максимальні серверні ресурси) .
Активний (зупинений). Даний стан передбачено для Клієнтів, з якими на деякий термін (1-2 місяці) призупинено співпрацю, але планується відновитись в подальшому. Якщо співпрацю припинено повністю, необхідно перевести клієнта в стан «Архівний Клієнт» Архівний клієнт. Сюди переносяться всі клінетов, робота з якими закінчена, але існуючи але в перспективі існує можливість їх відновлення, або клонування з них харчування на нових Кліентов.
Архівний клієнт. Сюди переносяться всі клієнти, робота з якими закінчена, але в перспективі існує можливість їх відновлення, або клонування з них харчування на нових Кліентов.
Кошик.Стан, в який потрібно переводити непотрібні надалі картки Клієнтів. Відновити відомості про Клієнта з кошика можна в перебігу 1 місяця після чого інформація може бути видалена системою назавжди. Кількість Клієнтів в Кошику не враховується при розрахунку тарифного плана.
Коротке резюме
При розрахунку тарифного плану використовуються показники “Кількість активних Клієнтів” і “Загальна кількість Клієнтів”, в які не входять Клієнти в Кошику. Це все означає, що при досягненні кількості активних Клієнтів певної межі Вам потрібно або підвищити тарифний план, або перевести частину Клієнтів зі стану “Активний” в будь-який інше. При цьому, якщо Ви перекладете Клієнта в кошик – він не буде впливати на розрахунок загальної кількості Клієнтів, але через 1 місяць зберігання система має право видалити інформацію про нього, якщо їй буде потрібно додатковий дисковий простір
Особливості зберігання після припинення підписки на Everyday Studio
У разі якщо ви призупинили підписку на програмний комплекс Everyday Studio, ми надаємо можливість входу в Студію в режимі тільки на перегляд ще протягом 1 місяця, після чого доступ в Студію буде закритий. Але у Вас ще є час на відновлення роботи в Студії з усіма Вашими Клієнтами протягом деякого часу, що залежить від останнього тарифного плану (лив. таблицю з тарифними планами).
Коротке резюме
Після закінчення підписки на Everyday Studio функції додавання / видалення Клієнтів, планування харчування , публікація інформації в мобільному додатку відключаються відразу, але протягом місяця у Вас зберігається доступ до Вашого кабінету тільки на перегляд інформації, а також можливість відновлення роботи в Студії протягом певного інтервалу, передбаченого останнім тарифним планом.
.