Якщо щось не працює або працює не так
Everyday Studio – повністю серверний додаток. Всі дані зберігаються в хмарі, всі операції обробляються в єдиному центрі, розміщеному в потужному дата-центрі. Якщо Студія не завантажується, то в 99% випадків причини криються в інтернет-з’єднанні
Для того щоб перевірити це, рекомендуємо скористатися сайтом https://2ip.ru/site-availability/ і перевірити доступність сервера, ввівши в поле “Домен” наступна адреса: “es.everyday.ua” і натиснути кнопку “Визначити” .
Якщо в результатах тесту в стовпці HTTP код Ви бачите число 200 – значить з нашим сервером все в порядку. Шукайте причину у свого провайдера
Друга можлива ситуація – Студія працює в цілому, але сильно гальмує. Як і в попередньому випадку, швидше за все проблема в повільній швидкості Інтернет-з’єднання або високому часу відгуку (пінг) серверів Вашого Інтернет-провайдера. Спробуйте відключити VPN (якщо включений). Перевірити швидкість можна на цьому сайті: https://2ip.ru/speed/
Вы завжди також можете звернутися в нашу підтримку, використовуючи відомості, розміщені на сторінці Контакти. При этом, в любом случае обращения, просим приложить скриншоты результатов проделанных выше тестов.
Компанія, що надає послуги хостингу забезпечує:
Середній відсоток працездатності обладнання за місяць не менше 99,9%. *
Середній% втрати пакетів за місяць не більше 0,5%.
Час реагування на аварії:
Час реагування та повного усунення критичної несправності для сервісу не більше 12 часов.
Час реагування і повного усунення несправностей, які не впливають на роботу сервісів – не більше 1 дня.
Ми час від часу проводимо заплановані інженерні роботи на власних серверах і маршрутизаторах. Ми гарантуємо час проведення таких робіт з 00:30 до 07:30 за Київським часом. Ми докладемо максимальних зусиль, щоб завчасно повідомити Вас про заплановані роботи, як мінімум за 5 днів до дня проведення запланованих робіт
Час реагування служби підтримки на отриманий запит не більше 4 годин. Відповідь від служби підтримки повинна містити очікуваний час вирішення за запитом, або підтвердження про усунення проблеми.
Якщо якась окрема функція працює не так
Якщо в цілому Студія працює, але при виконанні окремих операцій з’являється повідомлення з помилкою або Ви бачите явно, що якийсь функціонал працює не так – обов’язково повідомте про це, використовуючи внутрішню систему звітів про помилки. Для цього частині будь-якої сторінки студії натисніть на посилання “Повідомити про помилку” т
а у полі опишіть суть проблеми. Наші фахівці займуться рішенням в найкоротші терміни