Якщо не працює

Everyday Studio – повністю серверний додаток. Всі дані зберігаються в хмарі, всі операції обробляються в єдиному центрі, розміщеному в потужному дата-центрі.

Практика показує, що більшість проблем в тій чи іншій мірі пов’язані або з кешуванням сторінок браузером або з інтернет-з’єднанням.

Якщо сторінки (всі або окремі) перестали завантажуватися, перш ніж звертатися за допомогою в техпідтримку, необхідно:

1. Насамперед очистити кеш браузера

Сучасні браузери в гонитві за швидкістю завантаження сторінок кешується величезна кількість інформації, але на жаль, не завжди в доречних місцях. Причому користувачеві не повідомляється, які дані і коли були взяті з кешу, а не з сервера. Іноді бувають ситуації, коли браузер видає Вам замість даних з сервера – збережену у Вас на комп’ютері інформацію. Набагато гірше коли частина даних взята з сервера, а частина з комп’ютера і ці дані не стикуються, внаслідок чого виникає помилка на сторінці.

У різних браузерах кеш очищується по-різному. Але, як правило, скрізь працює поєднання клавіш ctrl + shift + del. Після натискання поєднання з’явиться вікно, в якому потрібно вибрати галочку “кеш зображення і файли”. Будьте обережні і не очистите інші дані, інакше доведеться заново авторизуватися на сайтах.

Нижче ми представили кілька відеороликів, як очистити кеш в найпопулярніших бразузерах

2. Другим справою відключити VPN

Сьогодні дуже багато користувачів для виходу в Інтернет використовують VPN. Але мало хто знає, що використання таких сервісів дуже сильно уповільнює швидкість передачі даних, а ще більше уповільнює так званий ping – час відгуку серверів.

Наш сервіс не блокується ні в одній країні світу. Тому використання VPN для роботи з ним не потрібно. У 50% випадків відключення VPN дає значний приріст в продуктивності Everyday Studio.

3. Третій крок – перевірка доступності наших серверів

Бувають випадки, коли наші сервера недоступні для окремих користувачів Інтернет з незалежних від нас причин. Виною цьому можуть бути проблеми на боці Вашого інтернет-провайдера або одного з глобальних провайдерів зв’язку.

Перейдіть на 2ip.ru, введіть в поле “Домен” наступну адресу: “https://es.everyday.ua” і натисніть кнопку “Визначити” .

Якщо в поле Доступність буде написано – “недоступний”. Значить немає зв’язку з нашим сервером. Шукайте причину у провайдера.

Якщо в результатах тесту в стовпці HTTP код Ви бачите число 200 – значить сервер доступний.

Everyday Studio работает

4. Запуск сторінки діагностики та звернення в техпідтримку

У разі якщо перераховані вище кроки не вирішили проблему і не дали відповідь на причину непрацездатності Студії – необхідно запустити сторінку діагностики Студії і дочекавшись закінчення аналізу звернутися в нашу підтримку, використовуючи відомості, розміщені на сторінці Контакти.

При цьому детально описати ситуацію (бажано докласти докласти скріншоти), а також скопріровать підсумкову інформацію зі сторінки діагностики.

Якщо якась окрема функція працює не так

Якщо в цілому Студія працює, але при виконанні окремих операцій з’являється повідомлення з помилкою або Ви бачите явно, що якийсь функціонал працює не так – обов’язково повідомте про це, використовуючи внутрішню систему звітів про помилки. Для цього частині будь-якої сторінки студії натисніть на посилання “Повідомити про помилку” т

Сообщить об ошибке

а у полі опишіть суть проблеми. Наші фахівці займуться рішенням в найкоротші терміни

Слід звернути увагу на те, що компанія, що надає нам послуги дата-центру забезпечує:

  1. Середній відсоток працездатності обладнання за місяць не менше 99,9%. *

  2. Середній% втрати пакетів за місяць не більше 0,5%.

  3. Час реагування на аварії:

    •  Час реагування та повного усунення критичної несправності для сервісу не більше 12 часов.

    • Час реагування і повного усунення несправностей, які не впливають на роботу сервісів – не більше 1 дня.

  4. Ми час від часу проводимо заплановані інженерні роботи на власних серверах і маршрутизаторах. Ми гарантуємо час проведення таких робіт з 00:30 до 07:30 за Київським часом. Ми докладемо максимальних зусиль, щоб завчасно повідомити Вас про заплановані роботи, як мінімум за 5 днів до дня проведення запланованих робіт

  5. Час реагування служби підтримки на отриманий запит не більше 4 годин. Відповідь від служби підтримки повинна містити очікуваний час вирішення за запитом, або підтвердження про усунення проблеми.