Часті запитання

1. Чи можна вивести на друк складену програму? Відповідь: Так складений раціон можливо вивести на друк. Така функція називається Експортувати.  Поставивши галочку на «на розширений варіант експорту», ​​раціон вийде на друк з рецептами і продуктами, вітамінами і мікроелементамі 2. Чи можлива відправка складеного раціону на електронну пошту клієнта?  Відповідь: Так після того, як Ви передали…

Чому Мої розрахунки енергетичної цінності раціону не збігаються з Вашими?

Вся причина криється в більш точному підході при розрахунках енергетичної цінності раціону (ЕЦР). Так, для визначення ЕЦР Ви, найімовірніше, користуєтеся поширеною серед дієтологів таблицею, опублікованою в працях Шевченко і Баранова, або звичайним дієт-калькулятором, який використовує ті ж дані. Формула, що базується на параметрах цієї таблиці показує досить точний результат. ЇЇ використання цілком виправдано. Але в…

Як увійти в додаток мені і моїм клієнтам?

Короткий алгоритм роботи з додатком. Для простоти далі використовую: Дієтолог (Д) і Клієнт (К) Д – додав Клієнта в Студії (створив картку). Переклав з Нового в Активний Кліента. К – отримав на телефон смс з посиланням на скачування програми. ВАЖЛИВО!!! якщо некоректно внесений номер або якась помилка в номері, ТО Д може Клієнту надіслати інформацію…

Як відбувається оплата програмного забезпечення.

Наша компанія пропонує величезну кількість послуг і програмних продуктів, які допомагають в роботі дієтологів і фітнес-тренерам, як початківцям, так і давно займаються своєю справою. Багато наших Клієнти вже довгий час користуються нашими послугами і залишаються задоволені. Основний наш продукт —   Everyday Studio Потужний конструктор харчування і тренувань, призначений в першу чергу для професіоналів. До складу…

«Після додавання нового Клієнта, йому не приходить смс з посиланням Чому так відбувається?»

Запитання «Після додавання в список Клієнтів нової людини, йому не приходить смс з посиланням для того , щоб скачати  мобільнийц додаток. Також не приходить логін і пароль. Чому так відбувається?” Відповідь Причин може бути декілька. Когда Вы внесли нового Клиента, нужно поменять статус Клиента с «новый» на « активный» Коли Ви внесли нового Клієнта, потрібно…