Запитання

«Після додавання в список Клієнтів нової людини, йому не приходить смс з посиланням для того , щоб скачати  мобільнийц додаток. Також не приходить логін і пароль. Чому так відбувається?”

Відповідь

Причин може бути декілька.

Когда Вы внесли нового Клиента, нужно поменять статус Клиента с «новый» на « активный»

  1. Коли Ви внесли нового Клієнта, потрібно поміняти статус Клієнта з «новий» на «активний» Коли вносите номер телефону Клієнта обов’язково виберіть який у нього телефон – андроїд або айфон. Це важливо!
  2. Якщо Ви це зробили, а смс все одно не приходить, то перешліть посилання, логін і пароль Клієнту на Viber, WhatsApp або куди буде зручно. Клієнт перейде по посиланню і без проблем завантажить мобільний додаток собі на телефон. Цю інформацію Ви знайдете в Профілі Клієнта.
  3. Але може бути ще одна дуже серйозна причина. Провайдер може блокувати зв’язок. Для того, щоб перевірити це, необхідно  з мобільного, на якому не працює додаток, зайти за посиланням http://api.go.pl.ua/ping.php Якщо провайдер не блокує – там появітсясообщеніе “Зв’язок є”.

  4. У разі появи повідомлення браузера, що сторінка недоступна, наші фахівці будуть шукати проблему уже самі. Тоді необхідно повідомити нам IP адресу пристрою, з якого була невдала спроба зв’язку. Для цього перейдіть за ссилкеhttps: //2ip.ru/ і передайте нам інформацію про IP адресу, щоб ми могли самі уточнити причину відсутності зв’язку.